O Nas

Nasza przygoda z caravaningiem

Nasza przygoda z caravaningiem rozpoczęła się w roku 2006, kiedy to byliśmy jeszcze na studiach i nasi przyjaciele Agnieszka i Michał zaprosili nas na wspólny wyjazd kamperem ich rodziców. Był to kultowy kamper van na bazie VW T3 tak zwany ogórek, a podróż odbyła się do również kultowego miejsca - nad Balaton nazywany przez Węgrów "węgierskim morzem". Zwiedziliśmy wtedy wiele węgierskich miast i wypiliśmy dużo węgierskiego wina. Podróż ta wywołała w nas wiele pozytywnych emocji i ogromną chęć posiadania własnego kampera. Wiedzieliśmy, że od tej pory tylko w taki sposób chcemy spędzać nasze urlopy. Postanowiliśmy że gdy tylko kiedyś będzie nas stać - kupimy własnego kampera.

przygoda z caravaningiem
Nasza przygoda z karavaningiem - spełniamy marzenia Nasza przygoda z karavaningiem - spełniamy marzenia

Spełniamy marzenia

Nasze marzenie spełniło się w 2010 roku kiedy to będąc już małżeństwem i rodzicami małego Jasia, staliśmy się właścicielami BURSTNERA na Peugocie J5. Nie miał klimatyzacji, ani wspomagania ale był piękny i NASZ! Oj bardzo go polubiliśmy. Służył nam dzielnie przez 4 lata. Zawdzięczamy mu wiele doświadczeń kamperowych, ogrom zlotów m.in. CAMPERTEAMU oraz mnóstwo zawartych przyjaźni z bracią karawaningową które przetrwały do dziś dzień. Zwiedziliśmy nim spora część Polski i kawałek Europy - Węgry, Czechy, Słowację, Chorwację, Włochy.....

Kolejnym naszym nabytkiem stał się Knaus Sun Traveller - alkowa na Fiacie Ducato z kultowym silnikiem 2,8D. Miał już wspomaganie :) postojową klimatyzację (własnej roboty) oraz mnóstwo miejsca w środku i ogromny garaż.

Mając już wtedy drugiego syna - Stasia - konieczne było posiadanie dużej przestrzeni bagażowej. Woziliśmy wtedy ze sobą, wózek, łóżeczko turystyczne, rowerki, krzesełko do karmienia i wiele zabawek :) Oj to były czasy :) Dzięki naszemu Knausowi dotarliśmy do takich miejsc jak: Grecja, Albania, Czarnogóra, Chorwacja.....

Knaus Sun Traveller 2 Knaus Sun Traveller Knaus Sun Traveller 1

kamper Knaus Sun Traveller 1 kamper Knaus Sun Traveller kamper Knaus Sun Traveller 2

Rozwijamy się

Następnymi kamperami był alkowy marki SUNLIGHT A68 i A70.
Chcąc podzielić się swoją pasją i zarazić miłością do karawaningu w 2018 roku wpadliśmy na pomysł uruchomienia wypożyczalni kamperów, którą z pasją wciąż prowadzimy i rozwijamy.

Dzięki zdobytemu w ten sposób doświadczeniu i znajomości rynku karawaningu w 2020 roku nawiązaliśmy współpracę z niemieckim producentem kamperów marka AHORN CAMP którego aktualnie jesteśmy oficjalnym partnerem w Polsce.  AHORN CAMP 2  AHORN CAMP 1  AHORN CAMP

przygoda w kamperze

Aktualnie rozwijamy nasz najnowszy projekt którym, są REGAŁY KAMPEROWE.
Czyli opracowany przez nas system stelaży aluminiowych oraz pojemników Euro Box pomagający wygodnie spakować wszystko, co potrzebne na każdy wyjazd.

Zadzwoń lub napisz - zaprojektujemy i zamontujemy regały w Twoim pojeździe.

Serdecznie zapraszamy.

1px do góry
Sklep jest w trybie podglądu